• bold
  • brave
  • iconic
  • simple
  • louder
Loaded
2022Brand Identity
What'sSoapDoc!

What's Soap Doc!

Hier wordt er met veel liefde en lol gewerkt aan zeep die niet alleen geweldig is voor jou, maar ook voor de planeet en al haar bewoners. We bedoelen, wie wil er nu niet glanzend schone handen en een blije panda?

What’s Soap, Doc? producten zijn altijd volledig veganistisch en vrij van proeven op onze harige vrienden. En als kers op de taart zijn ze ook vrij van allerlei enge chemicaliën die je niet op je huid wilt hebben.

Maar daar houdt het niet op. De grondstoffen zijn duurzaam en biologisch van aard, en ze doen hun best om lokaal in te kopen waar mogelijk. Alle zeep wordt echt helemaal met de hand gemaakt in kleine batches, en ze voegen een flinke dosis liefde en humor toe aan elk stukje zeep dat ze maken.


Project Uitdaging


Onze reis samen startte met een logo en het vinden van een manier om met zo min mogelijk middelen deze eigenwijze zeep een coole uitstraling te geven. Het is voor hen belangrijk om goed te zijn voor zowel de mens als de omgeving, dus kozen ze ervoor om te werken met zo min mogelijk verpakkingsmateriaal.


Logo&product ontwerp


Omdat de zeep zelf al een prachtige uitstraling heeft, hebben ze ervoor gekozen om elke zeep te voorzien van een stempel in de zeep. En het weinige verpakkingsmateriaal dat ze gebruiken is gemaakt van recyclebare materialen of verpakt met papier. Kortom, ze houden het simpel en duurzaam.

RebrandingThe brand
UniKidzDoet watouders ookzouden doen.