...
  • bold
  • brave
  • iconic
  • simple
  • louder
Loaded
Omschrijving

De uitdaging

De verpakkingswereld staat onder druk: duurzaamheid is geen nice-to-have meer, maar noodzaak.

Impackable wilde het anders doen. Niet alleen groener, maar ook slimmer, stijlvoller en communicatiever.

Maar hoe bouw je een merk dat opvalt in een markt vol loze beloften?

Omschrijving

De oplossing

We begonnen bij de naam.

Impackable zegt alles: impactvol, verpakkingsgericht en met een zelfverzekerde knipoog.

Daarna ontwikkelden we een visuele identiteit die premium én duurzaam voelt – zonder de bekende clichés.

We ontwikkelden:

– De naam

– De positionering en merkstrategie

– Een visuele stijl die kracht en eenvoud uitstraalt

– Een tone of voice die helder, menselijk en overtuigend is

By: Alicia Berciano Alba
VitalLabs
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.