• bold
  • brave
  • iconic
  • simple
  • louder
Loaded
AwarenessCampagneGemeente Amsterdam
Amsterdamse bos, natuurlijk genieten

Gemeente Amsterdam

Weet je wat er aan de hand was in het Amsterdamse bos? Nou, de gemeente Amsterdam had veel last van overlast, zoals honden die losliepen waar dat niet mocht (en dus voor hondenpoep zorgden), fietsers die buiten de fietspaden fietsten en zwerfafval. Dat was natuurlijk niet zo prettig voor de bezoekers en de gemeente wilde er iets aan doen.


Wat hebben ze eraan gedaan?

Ze hebben OrangeOwl gevraagd om een awareness-campagne verzorgen om het Amsterdamse bos weer leefbaarder te maken. Wij mochten vervolgens deze campagne ontwerpen en grafisch uitrollen. De campagneslogan werd "Natuurlijk genieten" en TCA heeft ook het actielogo ontworpen.

Wat we hebben gedaan:

Om bezoekers van het Amsterdamse bos bij deze campagne te betrekken, zijn we met een team op pad gegaan om flyers uit te delen en om koffie te serveren. Het team en de distributiepunten zijn ook nog eens opgefleurd met het ontwerp van TCA. Zo werd de boodschap nog beter verspreid en werd het Amsterdamse bos weer een stukje leefbaarder.

Brand Identity
Sjeff.VoedtWerkend Nederland